2014. június 14., szombat

2.Rész ~ Randi

Sziasztok!
Az első rész miatt bocsi, még nagyon kezdők vagyunk!:(
De majd lassan-lassan belejövünk. addig is bocsi ha rossz lesz, vagy érthetetlen.
na nem is húzom az időt!
jó olvasást! Puszi: Eszti 



 Vasárnap másnaposan keltem,fájt mindenem! 10 percig még az ágyamban feküdtem,és gondolkodtam.Végül elhatároztam hogy lemegyek reggelizni. Gondoltam a többiek már lent vannak,ezért felkaptam egy egyszerű göncöt és,megindultam lefelé az étkezőbe. Mikor leértem nem várt látvány fogadott Harry, és Molly (a legjobb barátnőm) a konyhapultnak támaszkodva falták egymást.
-Khm, bocs de ez itt mi,Molly tudtommal neked van pasid!
-Igen,csak...
-nincs, igen csak...,nem érdekel a magyarázkodásod,
-jó,de...
-van köztetek valami?-vágtam megint a szavába.
-Dehogyis, nincs- szabadkozott Molly. Ez nagy hiba volt, kérlek ne mondd el senkinek, főleg Cameronnak ne.
-Jó, egy feltétellel, ha most szépen hazamész és megígéred hogy soha többet nem csinálsz ilyet!
-Rendb...
-Mivan cicabogár csak nem féltékeny vagy???-vágott közbe Harry,eléggé ittas állapotba.-Mert ha netán az vagy, akkor te is  idejöhetsz.
-Nem,dehogy is, fújj-mondtam kissé undorodva-na de Molly válaszolnál a kérdésemre?
-Igen, persze, megígérem!
-Jaj, lányok olyanok vagytok mint oviba "ígérd meg, jó megígérem"-Mondta Harry kicsit (nagyon) nyávogós hangon.
-Jó, szerintem hagyjuk ezt a témát, inkább azt mondd meg, hogy hol vannak a többiek.
-Nemtom, asszem Niall baba elrangatta őket a Nando'sba-mondta Harry.
-Oké, akkor visszamegyek aludni.


*~20:03 perc~*
Hangos dudálásra ébredtem! Megnéztem az időt, és már 8 óra múlt! Jesszusom, ennyire elaludtam???
-Helló Harry, Isa merre van???-Kérdezte James, aki meglepően gyorsan beét a házba.
-Asszem a szobájában van!-Mondta Harry, még mindíg ittasan.
-Oké, akkor felmegyek hozzá!
Amikor ezt a mondatot meghallottam, akkor teljesen bepánikoltam, ugyanis a hajam kócos volt, smink semmi nem volt rajtam,és még fel se voltam öltözve! Nem sok időm volt eldönteni hogy mit csináljak, ezért arra jutottam hogy úgy teszek mint aki alszik.
-Szia, Isa!-kiáltotta el magát James, mikor beért a szobámba.
-MI,HOL,KI?????
-Óóó, hogy te még aludtál?????
-Igen, miért mennyi az idő??
Elővette a telóját, és az arcomba nyomta.
-Óóó, már 8 óra múlt?? Ennyire elaludtam,észre sem vettem!
-Semmi baj, az a lényeg, hogy most már ébren vagy!-vette fel azt az ellenállhatatlan mosolyát.
-Jó, akkor én most megyek is készülődni.
-Rendben, addig leülök ide a fotelodba!
-Háááát, hogy is mondjam khm... csak egy bugyi van rajtam.-mondtam, amire csak egy mosolyt kaptam válaszként.
-ja, értem.-mondta és ezzel ki is ment.
-Huuh, ezt megúsztam, szerencse hogy nem olyan mint a többi fiú.-gondoltam magamban, miközben öltöztem. Egy kék melegítőt vettem fel, egy laza smink kíséretében. Bele néztem a tükörbe és hosszas idő után, késznek nyilvánítottam magam. Akkor most, vagy soha!-mondtam magamba, és elindultam le a lépcsőn.
-huuuuh,még melegítőben is gyönyörű vagy-mondta James vigyorogva.
-Azért ne vidd túlzásokba.-mondtam komolyan,de azon a fejen amit vágott nem tudtam, nem nevetni, ezért feltört belőlem a nevetőgörcs.
Miután lecsillapodtam, James törte meg a csendet.
-Akkor szerintem menjünk.-mondta 1000 wattos mosollyal az arcán.
-Tízre hozd haza!-motyogott valami ilyesmit még mindig piával tele
Harry -Nem lehetne 11-re?-kezdett el "hisztizni" James, amin muszály volt megint nevetnem.
-Na jó, most már menjünk!-mondtam még mindig fulldokolva a nevetéstől.
Miután megint abba maradt a nevetésem, beszálltunk a kocsiba.
5 perc után, James halkan nevetni kezdett.
-Most meg mi van?????-kérdeztem kissé ingerülten.
-Semmi,semmi csak nagyon jó színésznő lehetne belőled,mert ha nem nézek be az ablakon, amikor ide érek akkor rá sem jövök!
-Mégis mire?????-vontam kérdőre.
-Arra, hogy nem is aludtál.-mondta még mindig nevetve.
-Hupsz, lebuktam, ez eléggé ciki.
-Nem az, ANNYIRA!-Nyomta meg az annyira szót.
-Bocsi, csak be pánikoltam!
-Jó-jó, nem kell szabadkozni, inkább mesélj arról hogy mi ez a "Féltékeny vagyok az LB.-mre" sztori?
-ja semmi, gondolom Styles mesélte el, igazábol nem történt semmi, csak reggel lementem a konyhába,és ott smárolt Hazza meg Moll,és éne meg szóvá tettem, mivel mivel Mollynak van pasija, erre az az egoista majom azt hitte, hogy ÉN féltékeny vagyok rá! Amúgy egy kicsit be van/be volt csiccsentve a drága, úgyhogy nem csodálom ha hülyeségeket beszél.-mondtam el egy szuszra.


*~21:00~*
Itt volt a randijuk!:)
-Azta, k***a, ez gyönyörű.
-Tudom.-mondta nemes egyszerűséggel.
 Az a sok lámpa a távolból, egyszerűen gyönyörű volt, és a domb ahol megvolt terítve egy asztal, az már káprázatos volt. Ott álltam tátott szájjal.
-Látom tetszik!-kezdett el motyogni James mögöttem.
-Igen nagyon.
-Akkor, eszünk?
-Hogy ne!
-Na, és miért kellett melegítőbe jönnöm/jönnünk?
-Az majd meglepi lesz! Előtte szeretném ha mesélnl magadról!
-Jó, honnan?
-Az elejétől!
-Oké, 7 éves voltam, amikor amikor a Szüleim meghaltak egy autó balesetben.
Épp iskolába voltam mikor szóltak nekem, azon a napon úgy éreztem hogy semmim/senkim nincs, hát pedig volt, az 5 éves hugom! Nem tudtam hogy mi lesz velünk, hisz még csak gyerekek voltunk. Aztán rá 1 nappal felhívott minket egy ismeretlen ember, aki Louis volt a bácsikánk. Aki most, a One Direction tagja. Szerencsére jól kijöttünk/kijövünk egymással. Szóval, 7 éves korom óta máig az 1D-vel élek.-Éreztem ahogy a könnycseppek végig folynak az arcomon, de igazábol nem érdekelt. Jó volt kiadni magamból.
-Na, most te mesélj magadról!-mondtam szipogva.
-Oké, szóval nekem az Apukám halt meg ,mikor 12 éves voltam, akkor fél évig csak sírtam, nem jártam suliba, és a házból se mentem ki. Egyszer Anya azt mondta, hogy ebből elég volt kisfiam, és elvitt pszichológushoz, ő nagyjából segített, aztán eltelt még félév, és teljesen meggyógyultam. 15 évesen rábukkantam egy bandára, nem tudom hogy ismered-e de a neve The Vamps és azóta is együtt zenélünk. Van még egy tesóm, Nick 2 évvel idősebb nálam , őt is eléggé megviselte Apu halála de neki nem kellett orvosi segítség. De most hogy én "sikeres" lettem büszke rám, Apa helyett is. Aztán egy éve jött Anyának az új pasija. Én nagyon utáltam, mert azt hittem hogy Apu helyére akar lépni, és ezt nem engedtem, bunkó voltam vele, de láttam hogy Nick hogy viszonyul hozzájuk, természetesen jól, ezért én is megpróbáltam én is jól kijönni vele. Valamennyire sikerült, de nem teljesen. Most jól elvagyunk, látom hogy szereti Anyut, ezért megbékéltem a helyzettel.-Láttam hogy azért Jamesnek is kicsordul pár könnycsepp, ezért szorosan magamhoz öleltem.
-jól laktál?-kérdezte pár perccel később.
-Igen, köszönöm finom volt.
-Szívesen. Figyu, lenne egy kérdésem!?
-Igen!?
-Szeretsz futni?
-Aha, fogjuk rá!
-Akkor gyere!-meg se várva a válaszom felhúzott a földről, és már futottunk is.
-James, már fél tizenkettő van! Haza kéne lassan mennem.-amint kimondtam a mondatot már meg is csörrent az én szeretett telefonom.
-Igen, tessék!?
-Isabella, Rock hol a fenébe vagyon-kérdezte mérgesen Zayn. (igen, vele van a legszorosabb kapcsolatom,)
-Jamessel vagyok, egy erdő szerűségben, de már indulni készülünk haza.
-Jó, akkor siessetek, szia!
-Oké, szia!
-Menjünk?-kérdezte James egy kicsit ideges tekintettel.
-Aha! De mi a baj?
-Semmi csak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése