2014. június 10., kedd

1.Rész: Party

Sziasztok!
Meghoztuk az első részt!Reméljük hogy a prológus és a design elnyerte tetszéseteket!Ehhez a részhez ha lehet kicsit több kommentet tegyetek és a pipák száma is növekedhetne!
A 2. részt csak akkor hozzuk ha meglesz min. 2 db komi (a miénk nem számít)! :)
Puszi:Eszti,Szandi




Party time




 *Isabella szemszöge*


-Niall add már oda azt a pizzát,mert mi is éhesek vagyunk!-ha jól hallottam akkor Harry üvöltött Niallel

-Haver add már oda!-mondta Zayn már-már üvöltve
-Ennél jobb reggelem nem is lehetne-gondoltam magamban
-Amy gyere be egy kicsit mesélnem kell valamit-üvöltöttem kissé fáradtan.
 Nem is kellett sokat várnom a húgom máris a szobámban termett.Miután elmeséltem neki a rémálmomat ami a 10 évvel ezelőtt történtekre emlékeztetett, azon töprengtünk hogy hogyan lehettünk a direction házban mert akkor még nem is létezett a one direction.Niall üvöltve futott végig a folyosón "ELAKARJÁK VENNI A PIZZÁM!" Mikor belépett a szobámba ezt üvöltötte:
-Isa ugye hogy engem illet a világ összes pizzája mert én vagyok a kajakirály?!
-Biztosan igazad van de perpillanat fogalmam sincs hogy miről beszélsz,de ha már itt vagy és ahogy látom van nálad egy doboz pizza is.-mosolyodtam el.
-Már te is az én pizzámat akarod? Úgy tűnik hogy ma, ameddig nem kap mindenki,ezzel fogtok nyaggatni.
-Figyu Niall,amíg nincs itthon más kaja a pizzádon kívül,addig muszuáj lesz azt enni!-Rontott be hozzánk eléggé ingerülten Harry.
-Fiúk hadjátok már abba!
-Nicsak a kis csendes és okos Amyke megszólalt-gúnyolódott Zayn.
(Zayn és Amy nem igazán jöttek ki egymással)
-Jaj szerintem te meg se szólalj tudtommal "nem én csalom a tükrömet a fésűmmel"-vágott vissza az egyébként tényleg mindíg csendes Amy.
Miközben Zayn és Amy kiveszekedték magukat,felmerült az ötlet hogy este megnézünk egy filmet.
Mindenki lelkesedett az ötletért. Ezért felmentem a szobámba,és lerúgtam a cipőmet a szoba közepére,és beálltam a zuhany alá. Miután végeztem,megtörölköztem és felkaptam egy pizsama felsőt meg egy alsót,után lementem a konyhába popcornt csinálni.De mikor lementem,nem várt látvány fogadott.A srácok egy ismeretlen sráccal beszélgettek. Nemtudtam hogy ki az de ahogy láttam ő tudta hogy én ki vagyok.
-Szia-mondta széles mosollyal az arcán,és nem tudta rólam levenni a szemét.Louis beleöklözött a vállába hogy ne nézzen ilyen feltűnően.És én ezen felkuncogtam.Bementünk a nappaliba és furcsa módon ha jól tudom a nevét,James is leült közénk.A film felénél mindenki elaludt csak én és James nem.Mikor vég lett a filmnek beszélgetni kezdtünk,megtudtam hogy Niall gyerekkori egyik legjobb barátja.Kb. egy órán keresztül beszélgettünk,de mivel már hajnali 1 óra volt,Jamesnek mennie kellett.
-Örülök hogy megismerhettelek.-mondta azzal a csábos mosolyával.
-Én is örülök,és nyomtam egy kisebb puszit az arcára.
Felmentem a szobámba,és befeküdtem az ágyamba. Azon gondolkodtam hogy milyen jó
fej ez a James, ha jobban megismerem akkor több is lehet köztünk.
-Ááááá, Isa megőrültél, egy órát se beszéltél vele és máris bejön? NEEEEEEEEEM!!!!!!!!!-gondoltam magamban.
Reggel 8 óra van és arra kell fel kelnem hogy a telefonomból szól a one thing ami éppen a csengőhangom.Először még hagyom hogy csörögjön és éneklem,de 5 perc után megint elkezdett csörögni.A kijelzőre csak annyi volt kiírva hogy:"ISMERETLEN SZÁM"
-Hát jó felveszem-mondtam hangosan
-Halló-mondta az ismeretlen hívóm.
-Igen,kivel beszélek?
-Nem ismersz meg a hangom alapján?
-Nem!-mondtam felhúzott szemöldökkel.
-Akkor segítek egy kicsit 
-Jó!-mondtam neki.
-Zöld színű a szemem,göndör fürtjeim a lányok kedvence és a gödröcskéimről ne is beszéljünk.
-Óóóóóó,már tudom! De miért hívtál Harry?
-Azért, hogy megbeszéljem veled azt hogy 10 órakor el kell jönnöd a Nando's-ba-mondta kicsit gyanúsan.
-De miért??
-Majd meglátod csak gyere el!
-Ok,szia-és letettem a telefont.
Beletúrtam kócos  hajamba és besétáltam a fürdőbe.gyorsan lezuhanyoztam és magamra kaptam egy ruhát.








Lementem az előszobában elhelyezett tükörhöz és egy kis mennyiségű sminket kentem az arcomra.Bementem a konyhába és készítettem magamnak egy kávét.Gyorsan szürcsöltem el a kávémat
 ami felébresztett és felhúztam a cipőmet.Épp indulni akartam a kocsihoz amikor furcsa dologra lettem figyelmes.
-Ezt nem hiszem el-gondoltam magamban
Ez meg hogy került ide?Ezt most kifogom deríteni és az se érdekel ha elkések a megbeszélt találkozórol.Közelebb mentem a kocsihoz ahol Harry épp Jamessel valami buliról beszélt.Milyen buliról lehet szó?Várjunk csak nekem ma kell elmennem a Nando's-ba és Harry épp Jamessel beszélt egy buliól.Vajon Marynek is el kell mennie?Ezt most kiderítem.Úgy rohantam be a házba mint akit kergetnek, szinte már berúgtam az ajtót.
-Amy,Amy,Amyyy
-Mi van?
-Téged is megkértek hogy menj el a Nando's-b?
-Nem,miért?
-Ez most hosszú.
Amy kezébe kapta a telefont hogy megnézze az időt ami 9:45-öt mutatott.
-Várjunk csak!?
-Mi az?
-3 nem fogadott hívás.
-Kitől?
-Nem tudom, ismeretlen szám
Ez volt az a mondat amivel kiderítettem hogy miért kell elmennünk a Nando's-ba.
-Mary én tudom miért kerestek ennyire téged.-mondtam 1000 wattos mosollyal.
-Miért?
-Hát azért (szerintem) mert a fiúk bulit szerveznek nekünk.
-Mi? Ez nem lehet igaz! Komoly?
-Igen,csak egy bökkenő van.
-Mi az?
-Az hogy a buli 12 perc múlva kezdődik.
-Annyi idő alatt nem érünk oda!!
-De,ha nagyon sietünk.-mondtam majd csak egy felhúzott szemöldököt kaptam válaszul.
-Te megvesztél?
-Nem,menj zuhanyozni.
-Hát jó!?
Amíg Amy zuhanyzott, előkészítettem neki egy ruhát.


Készen is vagyunk-mondtam 9:55-kor.
-Jó most 5 percünk van odaérni.-mondtam már lihegve.
Harry és James már nem volt a kocsinál úgyhogy gyorsan beültünk a kocsiba és a gázra tapostam.Tíz órára alighanem odaértünk és már mindenki ott várt minket
(szomszédok,haverok,...stb)
-MEGLEPETÉS!!!-üvöltötték egyszerre,hangosan.
Nem voltam annyira meglepődve de a jó kedv kedvéért eljátszottuk.
-Ezt meg miért kapjuk?
-Hát azért mert az én kicsi uncsitesómnak születésnapja van.-mondta Louis.
-Kedvesek vagytok srácok,már azt hittem mindenki elfelejtette.
-Nincs mit,na de ne ácsorogjatok ott hanem üljetek le és reggelizzünk!

*Louis szemszöge*

-James gyere ide!-mondtam neki.
-Igen?!
-Beszéltél Harryvel,minden rendben az esti bulizó helyen??
-Igen, mindent megbeszéltünk.  
-Jó,köszi!
-Nincsmit.
-Na Isa a mai nap a tiéd!-mondtam vigyorogva.Válaszként csak  kuncogást kaptam.
-Ok.
-Ja és estére is lesz egy meglepetésed!
-Hát ennyi meglepetés egy napra ne sok?
-Dehogyis!-mondta Liam.
-Hát jó!
Megreggeliztünk és a lányok a plázába akartak menni ruhákat vásárolni ezért kaptak egy kis pénzt hogy abból vegyenek ruhákat,mi addig elmentünk az esti helyre ahol folytatódni fog a buli.Lefoglaltuk az asztalokat és megbeszéltük a kaját, piát.
Úgy gondoltam hogy ha már itt vagyok a pláza közelében beugrok,és veszek egy csini rucit.
                             kb. 10 perc múlva.
-Amy, gyere ide!!-mondtam izgatottan.
-Igen!?
-Szerinted ez a ruha jó lenne nekem bulizni?



-Igen, szerintem nagyon jó, próbáld fel!!
-oké!
Kimentem a próbafülkéből és egy magas szőke hajú fiúba botlottam, aki mellesleg helyes is volt.
-Bocsi-mondtam kicsit izgatottan mivel James volt az.
Úr isten hogy lehetek ennyire szerencsétlen hogy pont Ő bele botlok
-Semmi gond,igazából pont téged kerestelek!!
-Engem!?
-Igen,neked és a húgodnak velem kell jönnöd.
-Mégis hova?
-Az meglepi,de ezt a ruhát meg kell venned mert nagyon jól áll neked.
-Köszi
-Akkor akár meg is vehetem neked?
-Igen elfogadom ha már így felajánlottad.-mondtam neki mert mást nem tudtam volna mondani csak köszönöm,köszönöm...
James kifizette nekem a ruhát és elmentünk arra a titokzatos helyre.


*James szemszöge*


-Úristen egy autóban utazok azzal a lánnyal aki kezd nekem nagyon is bejönni.-gondoltam magamban.
Egész úton csak őt bámultam , na jó azért néha az utat is néztem.
-Na megérkeztünk-mondtam 1000 wattos mosollyal arcomon.
Isa tekintetében láttam egyszerre az izgalmat és a ledöbbentséget.
-Ez most komoly?
-Igen.
Bementünk a bulizó helyre, ahol már mindenki ott várt minket. 


* Isabella szemszöge*


Már kezdett sötétedni de még senki sem volt berúgva.
-Na milyen a buli?-üvöltötte a fülembe James.
-Nagyon király.
-Akkor jó, nincs kedved táncolni?
-De, ezer örömmel uram- mondtam kissé nevetve.
-Ms.Rock ma igazán elragadó.
-Köszönöm-mondtam elpirulva.
-Isa, nem lenne kedved jobban megismerkedni?
-Te most randira hísz?
-Túl korai?
-Nem, ezer örömmel megismernélek.
-Akkor holnap este 8-kor?
-Rendben.
Már eléggé fáradt voltam de nem akartam James közeléből elmenni.
-Jól érzed magad?-kérdezte azzal az ellenálhatatlan mosolyával.
-Igen, de most innék egy kis piát!!
-Semmi akadálya.
-Jó akkor hozol nekem valami ütőset??
-Igen-és ezzel elindult.
-Tessék, ittvan.
-Köszi, nem akarsz egy kicsit leülni?
-De menjünk-mondta kicsit fáradtan.
Már hajnali 2 volt és lassan kezdtek az emberek elmenni.James felajánlotta hogy hazavisz.Nem is ellenkeztem, mert tudtam úgy sem lenne semmi értelme.
-15 perc utazás James-sel egy álom- gondoltam.
-Köszi hogy hazahoztál.
-Szívesen-mondta és indult volna el de mégis megfordult.-jaaa és balami melegítőben gyere holnap mert ez nem egy átlag randi lesz.-mondta 1000 wattos mosollyal.
-Jó- mondtam egy kíváncsi (?) mosollyal.
-Akkor holnap 8-ra itt vagyok érted, szia!
-Okés akkor holnap, szia!
Mikor bementem a házba mindenki a kanapén ült és nézett ki a fejéből.Amy a szobájába ment, mert egy kicsit megártott neki a pia,én pedig leültem a srácokhoz.
-Héé skacok, nem akarunk valamit játszani?-mondtam egy kicsit gyanúsan (?)
-És mit?-kérdezte Harry
-Üvegezzünk.
-Huuuha.-mondta Niall.
-Jó legyen.-nyögték ki nagynehezen.
-Hajnali 3 volt de mi mégis üvegeztünk.
-Akkor ki pörget?-kérdezte izgatottan Niall.
-Majd én!-szólalt meg Liam.
-Ok- mondtuk egyszerre.
Az üveg Harry-re és Niall-re esett 
-Felelsz vagy mersz?
-Merek-mondta Harry
-Jó akkor...mondjuuk...-kb. 5 percig gondolkozott mire kinyögte.-vetkőzz le alsógatyára és kezdj el táncolni a Kiss You-ra.
-Mi a...-mondta kicsit izgatottan.
-Akkor indul a zene!-mondta Niall
-Jól van!-adta be végül a derekát Harry.
Mindenki röhögött olyan bénán de mégis jól táncolt.
-Jó akkor most Harry pörget.-mondtam levakarhatatlan mosollyal az arcomon.


*Harry szemszöge*

Pörgettem egyet és Isa-ra jutott meg rám.
-Felelsz vagy mersz?
-Merek.-mondta kicsit rémülten.
-Ok-mondta egy perverz mosollyal az arcán.
-Legyen az hoogy...na jó egy enyhével kezdjünk.Vedd le mondjuk Zayn és Niall pólóját és cseréld át nekik,de nem akárhogy, a száddal.
-Huhh hát jó.-mondta.


*Isabella szemszöge*

 Odamentem Niallhez és levettem a pólóját több-kevesebb sikerrel.Utána Zayn jött,nála is szerencsétlenkedtem egy sort,aztán rájuk adtam de ez már könnyebben ment.Még játszottunk pár kört, és mikor meguntuk lefeküdtünk aludni persze előbb lezuhanyoztunk, legalábbis én!!
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése